Zapytania ofertowe

Uruchamiam sytezator mowy...

To jest archiwalna wersja strony usuniętej: 27.03.2024, 13:17
z powodu: zakończenie/archiwizacja
Tytuł zamówienia:Utrzymanie zieleni na terenie miasta Żarów i WSSE podstrefy w Żarowie - GK.7021.26.1.2024
Opublikowane:14.03.2024, 10:50
Zakończenie:21.03.2024, 15:00
Rozstrzygnięcie:21.03.2024, 15:00

Utrzymanie zieleni na terenie miasta Żarów i WSSE podstrefy w Żarowie - GK.7021.26.1.2024

W związku z planowanym przystąpieniem do realizacji zadania utrzymania zieleni na terenie miasta Żarów i WSSE podstrefy w Żarowie, Gmina Żarów zaprasza do składania ofert cenowych na realizację przedmiotowego zadania

1. Zamawiający:
Gmina Żarów, ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów

2. Opis przedmiotu zamówienia.
Utrzymanie zieleni podzielone będzie na trzy zadania:
1) w ramach wykonania 1 zadania do utrzymania zalicza się:
- wykaszanie traw wraz z zgrabieniem i wywiezieniem pokosu na powierzchni 62 421 m2. Przewiduje się pięciokrotne wykaszanie w orientacyjnych terminach: 18 – 26.04.2024 r., 27.05. - 07.06.2024 r.,
24.06. - 05.07.2024 r., 29.07. - 09.08.2024 r., 09 – 20.09.2024 r.
- przycinanie żywopłotów wraz z zagrabieniem i wywiezieniem powstałych odpadów na powierzchni
1 982 m2. Przewiduje się pięciokrotne przycinanie w orientacyjnych terminach: 18 – 26.04.2024 r., 27.05. - 07.06.2024 r., 24.06. - 05.07.2024 r., 29.07. - 09.08.2024 r., 09 – 20.09.2024 r.
Wykaz terenów zieleni miejskiej objętych zadaniem 1 wyszczególniony jest w załączniku nr 1,
2) w ramach wykonania 2 zadania do utrzymania zalicza się:
- wykaszanie traw wraz z zgrabieniem i wywiezieniem pokosu na powierzchni 27 285 m2. Przewiduje się pięciokrotne wykaszanie w orientacyjnych terminach: 18 – 26.04.2024 r., 27.05. - 07.06.2024 r., 24.06. - 05.07.2024 r., 29.07. - 09.08.2024 r., 09 – 20.09.2024 r.
Wykaz terenów zieleni miejskiej do wykaszania objętych zadaniem 2 wyszczególniony jest
w załączniku nr 2,
3) w ramach wykonania 3 zadania do utrzymania zalicza się wykaszanie traw wraz z zgrabieniem
i  wywiezieniem pokosu na powierzchni 9 884 m2. Prace realizowane będą po każdorazowym zleceniu Zamawiającego w terminach - jednokrotnie w miesiącach październik i kwiecień, dwukrotnie
w miesiącach maj – wrzesień.
Wykaz terenów zieleni miejskiej objętych zadaniem 3 wyszczególniony jest w załączniku nr 3.
W trakcie realizacji umowy, w miarę zaistniałych potrzeb, Zamawiający może:
- zlecić dodatkowe wykaszanie traw lub przycinanie żywopłotów całego wykazu dla danego zadania lub wybranych pozycji z wykazu,
- zmniejszyć zakres wykaszania traw lub przycinania żywopłotów całego wykazu dla danego zadania lub wybranych pozycji z wykazu.

3. Termin realizacji zadania:
- zadanie nr 1 i 2 - 02.04.2024 r. – 27.09.2024 r.
- zadanie nr 3 -  02.04.2024 r. – 30.10.2024 r.

4. Kryteria wyboru i sposób oceny oferty:

1) zadanie 1: cena netto za wykonanie całości zadania – 100 %,
2) zadanie 2: cena netto za wykonanie całości zadania – 100 %,
3) zadanie 3: cena netto za wykonanie całości zadania – 100 %.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów dla każdego zadania.

5. Sposób przygotowania oferty i dostarczenia oferty:
a/ ofertę należy złożyć w formie pisemnej według wzorów ofert dla każdego zadania, będących załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego,
b/ W ofercie cenowej należy podać ceny netto za 1 m2 wykoszenia trawnika wraz z zgrabieniem
i wywiezieniem trawy oraz za 1 m2 przycięcia żywopłotu wraz z zagrabieniem i wywiezieniem powstałych odpadów dla każdego zadania osobno lub tylko dla wybranego zadania (Wykonawca może przystąpić do realizacji jednego, dwóch lub trzech zadań).
c/ ofertę należy złożyć w terminie do 21.03.2024 r. do godz. 15.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą na adres Zamawiającego (data wpływu do Zamawiającego do 21.03.2024 r. do godz. 15.00), faksem na numer 74 30-67-311 lub w formie skanu oryginału zawierającego podpis osoby składającej ofertę e-mailem na adres p.weiland@um.zarow.pl. Wymagana data wpływu 21.03.2024 r. do godz. 15.00.

6. Osoby do kontaktu: Piotr Weiland – Kierownik Referatu Komunalnego tel. 74 30-67-347.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zamówienia lub zmniejszenia zakresu zamówienia bez podania przyczyn.

-> pliki do pobrania

Opublikował: Marcin Wolfram
Publikacja dnia: 14.03.2024
Dokument oglądany razy: 128
Podpisał: Marcin Wolfram
Dokument z dnia: 14.03.2024