Gmina Żarów
Urząd Miejski w Żarowie
woj. dolnośląskie
powiat świdnicki
ul. Zamkowa 2
58-130 Żarów
tel:. 74 30 67 333
fax: 74 30 67 331
Uruchamiam sytezator mowy...
Tytuł zamówienia: | Przeprowadzanie okresowych kontroli placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz obiektów sportowych - I.7021.2.23.2024 |
Opublikowane: | 04.03.2024, 09:41 |
Zakończenie: | 15.03.2024, 15:30 |
Rozstrzygnięcie: | 15.03.2024, 15:30 |
Gmina Żarów zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzanie okresowych kontroli placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz obiektów sportowych znajdujących się na terenie miasta i gminy (zwanych łącznie „obiektem”).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I - coroczna kontrola podstawowa;
Część II - kontrola funkcjonalna;
Część III - kontrola bieżąca.
Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 2.
1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC:
1.1. Coroczna kontrola podstawowa obejmuje:
a) sprawdzenie przez specjalistę ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej, stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów, estetyki obiektów oraz ich otoczenia, w tym ocenę ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów, nawierzchni, zużycia elementów, śladów korozji oraz możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonywanych napraw,
b) sporządzenie protokołów z kontroli wraz z dokumentacją fotograficzną (na płycie CD lub innym nośniku) przedstawiającą wady i usterki.
1.2. Kontrola funkcjonalna kontrola obejmuje sprawdzenie minimum 1 (jeden) raz na trzy miesiące drobiazgowo urządzeń pod kątem zużycia technicznego i funkcjonalności oraz prowadzenie kart zapisów z dokonywanych przeglądów, dla każdego obiektu osobno.
W ramach kontroli należy:
a) sprawdzić stabilność konstrukcji wszystkich urządzeń i ich poszczególnych elementów,
b) sprawdzić czy nie występują ewentualne uszkodzenia olinowania na wszystkich urządzeniach, na których ono występuje,
c) sprawdzić działanie części ruchomych urządzeń, stan fundamentów urządzeń, połączenia śrubowe, niebezpieczne krawędzie, nadmierne zużycie elementów i inne zagrażające bezpieczeństwu użytkowników,
d) przeprowadzić podstawowe działania naprawcze jak:
◦ regulacja naciągu lin,
◦ regulacja i smarowanie łożysk i sworzni mocujących zawiesi huśtawek,
◦ dokręcenie i uzupełnienie nakrętek, śrub i podkładek,
◦ wymiana uszkodzonych opon w przelotkach, siedziskach, odbojach
◦ rozkręcenie zaplątanych łańcuchów,
◦ wyrównanie nawierzchni amortyzujących pod i wokół urządzeń,
◦ niezwłoczne zabezpieczenie przed możliwością użytkowania elementów urządzeń lub całych urządzeń w przypadku stwierdzenia ich zniszczenia, uszkodzenia lub wad,
e) ocenić czystość urządzeń i terenu,
f) ocenić stan terenu – stref bezpieczeństwa i ciągów komunikacyjnych,
g) ocenić stan występujących elementów dodatkowych jak tablice informacyjne, ogrodzenia, ławki i innych,
h) wykonać jednokrotną wymianę piasku we wszystkich piaskownicach na piasek atestowany w terminie do końca maja 2024 roku oraz przeprowadzić dwukrotną dezynfekcję piasku w piaskownicach preparatem zabijającym larwy much i innych insektów znajdujących się w piasku piaskownic, zapobiegającym zanieczyszczaniu przez odchody psów i kotów oraz odstraszającym ww. zwierzęta od załatwiania swoich potrzeb fizjologicznych w piaskownicach, o działaniu natychmiastowym i nieszkodliwym dla użytkowników piaskownic (dzieci).
Pozostałe prace konserwacyjne oraz dodatkowe wynikające między innymi z przeprowadzonych kontroli, wykonywane będą na podstawie osobnego zlecenia.
1.3. Kontrola bieżąca obejmuje rutynowe oględziny minimum 1 (jeden) raz na tydzień, mające na celu wykrycie zagrożeń wynikających ze zużycia elementów lub zniszczenia ich poprzez akty wandalizmu.
2. TERMIN REALIZACJI PRAC:
2.1. Coroczna kontrola podstawowa: nie później niż w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. W tym czasie należy również dostarczyć zamawiającemu sporządzone protokoły wraz z dokumentacją fotograficzną.
2.2. Kontrola funkcjonalna: od dnia podpisania umowy do 31 października 2024 r. Termin może ulec wydłużeniu, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych sprzyjających korzystaniu z obiektów.
2.3. 2.3. Kontrola bieżąca: od dnia podpisania umowy do 31 października 2024 r. Termin może ulec wydłużeniu, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych sprzyjających korzystaniu z obiektów.
3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej, tj. na część I oraz łącznie na część II i III.
4. Kryteria wyboru i sposób oceny oferty:
Część I - cena brutto za całość wykonanych prac za miesiąc- waga 100 %.
Część II i III - cena brutto za całość wykonanych prac za miesiąc - waga 100 %.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w całości lub części, w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza cenowo będzie wyższa niż kwota jaką Zamawiający przeznaczył na wykonanie zadania.
6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA OFERTY :
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej według wzoru oferty będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
b) ofertę należy przesłać pocztą na adres Zamawiającego lub e-mailem na adres m.jarosz@um.zarow.pl (ofertę w formie elektronicznej należy przesłać w formie skanu oryginału zawierającego podpis osoby składającej ofertę),
c) termin złożenia oferty do dnia 15 marca 2024 r. do godz. 15:30.
7. OSOBY DO KONTAKTU – Marta Jarosz, Referat Inwestycji, tel. 74 306 73 42.