Gmina Żarów
Urząd Miejski w Żarowie
woj. dolnośląskie
powiat świdnicki
ul. Zamkowa 2
58-130 Żarów
tel:. 74 30 67 333
fax: 74 30 67 331
Uruchamiam sytezator mowy...
| Numer konkursu: | |
| Opublikowane: | 24.11.2025, 11:22 |
| Zakończenie: | 05.12.2025, 14:00 |
| Rozstrzygnięcie: | 19.12.2025, 14:00 (jeszcze nierozstrzygnięty) |
| Podlega Ustawie: | tak |
| Kontakt: |
Konkurs na stanowisko pracy – ds. administracyjnych
(praca od 2 stycznia 2026) - istnieje możliwość przyuczenia
BURMISTRZ MIASTA ŻARÓW na podstawie art.11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. „o pracownikach samorządowych” (tj. Dz. U. z 2024 r, poz. 1135) ogłasza konkurs na stanowisko ds. administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Żarowie, ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów
I. Wymagania niezbędne kandydata:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych,
3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku urzędniczym ,
4. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne
6. umiejętność interpretacji przepisów prawa,
7. umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office)
II. Wymagania dodatkowe:
Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych a w szczególności:
1. ustawy o samorządzie gminnym,
2. ustawy o pracownikach samorządowych,
3. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
4. ustawa o działalności gospodarczej,
5. ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
III. Podstawowy zakres wykonywanych zadań:
1. Realizacja zadań zleconych gminy wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a w szczególności:
a) prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawania decyzji o wygaśnięciu zezwoleń oraz decyzji o odmowie wydania zezwoleń,
b) naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawanie zaświadczeń o dokonanych opłatach.
2. Udzielanie informacji dotyczących spraw załatwianych w urzędzie i formalnych procedur związanych z tokiem postępowania administracyjnego.
3. Wydawanie druków, formularzy, kart informacyjnych o świadczonych usługach.
4. Świadczenie pomocy interesantom w wypełnianiu druków i formularzy.
5. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu.
6. Wprowadzanie korespondencji do systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz dokonywanie jej rozdziału zgodnie z dekretacją, do poszczególnych referatów urzędu.
7. Wysyłanie korespondencji wychodzącej z urzędu, wpisywanie jej do książki nadawczej.
8. Rozwieszanie obwieszczeń i informacji na tablicy ogłoszeń w Biurze Obsługi Klienta oraz potwierdzanie ich wywieszania.
9. Wywieszanie pism sądowych, kuratorskich, prokuratorskich i komorniczych oraz potwierdzanie ich wywieszania.
10. Prowadzenie rejestru czasopism.
11. Monitorowanie wydatków budżetowych wynikających z zajmowanego stanowiska, prowadzenie rejestru wydatków.
12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
13. Wprowadzanie danych do Rejestru Działalności Regulowanej (RDR).
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. praca w siedzibie - Urząd Miejski w Żarowie ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów,
2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
3. kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientami i pracownikami urzędu,
4. ograniczona możliwość poruszania się po budynku, referat na parterze oraz na wysokim parterze (brak windy), ze względu na charakter pracy konieczne jest poruszanie się po całym budynku, brak toalety przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych, podjazd tylko do Biura Obsługi Klienta. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys/CV/ z opisem dotychczasowej kariery zawodowej,
3. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
4. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku „o ochronie danych osobowych” ( t.j: Dz. U. z 2019, poz. 1781).
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 5.12.12 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Żarowie, ul. Zamkowa 2 (parter) w godzinach od 7:30 do 15:30 poniedziałek, środa, czwartek, od 7:30 do 17:00 wtorek, od 7:30 do 14:00 piątek. Zgłoszenia należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Nabór na stanowisko ds. administracyjnych”.
Postępowanie obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (htpp://bip.um.zarow.pl/) oraz tablicy informacyjnej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Żarowie.