Używamy cookies, możesz zarządzać nimi w ustawieniach swojej przeglądarki.
ok
 

Zapytania ofertowe

To jest archiwalna wersja strony zmienionej: 10.11.2020, 12:38
z powodu: zmiana nazwy Przejdź do wersji aktualnej.
Tytuł zamówienia:GK.7021.34.1.2025 - utrzymanie zieleni na terenie miasta Żarów i WSSE podstrefy w Żarowie
Opublikowane:04.04.2025, 11:03
Zakończenie:10.04.2025, 14:00
Rozstrzygnięcie:10.04.2025, 14:10
Załączniki:
  1. Druki oferty, załączniki (04.04.2025, 11:03) - pobrań: 20

GK.7021.34.1.2025 - utrzymanie zieleni na terenie miasta Żarów i WSSE podstrefy w Żarowie

W związku z planowanym przystąpieniem do realizacji zadania utrzymania zieleni na terenie miasta Żarów i WSSE podstrefy w Żarowie, Gmina Żarów zaprasza do składania ofert cenowych na realizację przedmiotowego zadania

1. Zamawiający:
Gmina Żarów, ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów

2. Opis przedmiotu zamówienia.
Utrzymanie zieleni podzielone będzie na trzy zadania:
1) w ramach wykonania 1 zadania do utrzymania zalicza się:
- wykaszanie traw wraz z zgrabieniem i wywiezieniem pokosu na powierzchni 46 121 m2.
Przewiduje się sześciokrotne wykaszanie w orientacyjnych terminach: 22 – 29.04.2025 r.,
23 – 30.05.2025 r., 23 – 30.06.2025 r., 24 – 31.07.2025 r., 22 – 29.08.2025 r., 23 – 30.09.2025 r.
- przycinanie żywopłotów wraz z zagrabieniem i wywiezieniem powstałych odpadów na powierzchni
1 982 m2. Przewiduje się sześciokrotne przycinanie w orientacyjnych terminach: 22 – 29.04.2025 r.,
23 – 30.05.2025 r., 23 – 30.06.2025 r., 24 – 31.07.2025 r., 22 – 29.08.2025 r., 23 – 30.09.2025 r.
Wykaz terenów zieleni miejskiej objętych zadaniem 1 wyszczególniony jest w załączniku nr 1,
2) w ramach wykonania 2 zadania do utrzymania zalicza się:
- wykaszanie traw wraz z zgrabieniem i wywiezieniem pokosu na powierzchni 27 285 m2.
Przewiduje się sześciokrotne wykaszanie w orientacyjnych terminach: 22 – 29.04.2025 r.,
23 – 30.05.2025 r., 23 – 30.06.2025 r., 24 – 31.07.2025 r., 22 – 29.08.2025 r., 23 – 30.09.2025 r.
Wykaz terenów zieleni miejskiej do wykaszania objętych zadaniem 2 wyszczególniony jest
w załączniku nr 2,
3) w ramach wykonania 3 zadania do utrzymania zalicza się wykaszanie traw wraz z zgrabieniem
i  wywiezieniem pokosu na powierzchni 11 507 m2. Prace realizowane będą po każdorazowym zleceniu Zamawiającego w terminach - jednokrotnie w miesiącach październik i kwiecień, dwukrotnie
w miesiącach maj – wrzesień.
Wykaz terenów zieleni miejskiej objętych zadaniem 3 wyszczególniony jest w załączniku nr 3.

W trakcie realizacji umowy, w miarę zaistniałych potrzeb, Zamawiający może:
- zlecić dodatkowe wykaszanie traw lub przycinanie żywopłotów całego wykazu dla danego zadania lub wybranych pozycji z wykazu,
- zmniejszyć zakres wykaszania traw lub przycinania żywopłotów całego wykazu dla danego zadania lub wybranych pozycji z wykazu.

3. Termin realizacji zadania:
- zadanie nr 1 i 2 - do 30.09.2025 r.
- zadanie nr 3 -  do 31.10.2025 r.

4. Kryteria wyboru i sposób oceny oferty:
1) zadanie 1: cena netto za wykonanie całości zadania – 100 %,
2) zadanie 2: cena netto za wykonanie całości zadania – 100 %,
3) zadanie 3: cena netto za wykonanie całości zadania – 100 %.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów dla każdego zadania.

5. Sposób przygotowania oferty i dostarczenia oferty:
a/ ofertę należy złożyć w formie pisemnej według wzorów ofert dla każdego zadania, będących załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego,
b/ W ofercie cenowej należy podać ceny netto za 1 m2 wykoszenia trawnika wraz z zgrabieniem
i wywiezieniem trawy oraz za 1 m2 przycięcia żywopłotu wraz z zagrabieniem i wywiezieniem powstałych odpadów dla każdego zadania osobno lub tylko dla wybranego zadania (Wykonawca może przystąpić do realizacji jednego, dwóch lub trzech zadań).
c/ ofertę należy złożyć w terminie do 10.04.2025 r. do godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego
w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą na adres Zamawiającego (data wpływu do Zamawiającego do 10.04.2025 r. do godz. 14.00), faksem na numer 74 30-67-311 lub w formie skanu oryginału zawierającego podpis osoby składającej ofertę e-mailem na adres p.weiland@um.zarow.pl. Wymagana data wpływu do 10.04.2025 r. do godz. 14.00.

6. Osoby do kontaktu: Piotr Weiland – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej tel. 74 30-67-347.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zamówienia lub zmniejszenia zakresu zamówienia bez podania przyczyn.

Opublikował: Marcin Wolfram
Publikacja dnia: 04.04.2025
Dokument oglądany razy: 27
Podpisał: Marcin Wolfram
Dokument z dnia: 04.04.2025