Przetargi: Zakończone

Numer przetargu:O.271.2.2021
Opublikowane:09.07.2021, 14:43
Zakończenie:20.07.2021, 09:00
Rozstrzygnięcie:20.07.2021, 12:00 (rozstrzygnięty)
Podlega Ustawie:Podlega Ustawie
Kontakt:Agata Piotrowska – Kierownik Referatu Rozwoju e-mail: przetargi(at)um.zarow.pl
Załączniki:
  1. Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zadania (19.07.2021, 13:25) - pobrań: 3 325
  2. Informacja z otwarcia ofert (20.07.2021, 15:24) - pobrań: 3 646
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (05.08.2021, 11:35) - pobrań: 3 218

Dowóz uczniów niepełnosprawnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi - Dowóz uczniów niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Żarów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 3067333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae553108-e0ab-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110233/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09 14:16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002931/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.um.zarow.pl/przetargi/cpsi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem htpps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Żarów ul. Zamkowa 2 58-2301 Żarów tel. 74 8580 591;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Żarowie jest Pan Piotr Chałaszczyk, kontakt: adres e-mail bezp.info@gmail.com*;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego O.271.2.2021 pn. Dowóz uczniów niepełnosprawnych;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110233/01 z dnia 2021-07-09
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz do szkół/ośrodków/placówek i odwiezienie do domu wraz z zapewnieniem opieki, dzieci niepełnosprawnych (tj. dzieci posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, orzeczenia o niepełnosprawności), zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej szkole/ośrodku/placówce oraz z planem zajęć dzieci w roku szkolnym 2020/2021 na następujących trasach:
1) Trasa Nr 1: Mrowiny - Żarów - Strzegom (Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Wojska Polskiego 16) -
Żarów – Mrowiny ok. 30 km
Szacowana liczba dzieci
Adres zamieszkania
Adres placówki szkolnej
1
Żarów
Strzegom, Szkoła Podstawowa Nr 7,
ul. Wojska Polskiego 16,
1
Mrowiny
Strzegom, Szkoła Podstawowa Nr 7,
ul. Wojska Polskiego 16,
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, średnio 20 razy w miesiącu;
2) Trasa Nr 2: Siedlimowice - Imbramowice – Marcinowiczki – Tarnawa - Mrowiny – Łażany – Mikoszowa - Żarów – Bożanów -Wierzbna - Świdnica (Zespół Szkół Specjalnych, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego, Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Galla Anonima 1) – Wierzbna – BożanówŻarów – Łażany – Mikoszowa - Mrowiny – Tarnawa – Marcinowiczki – Imbramowice - Siedlimowice - ok. 60 km (ze względu na plan zajęć dzieci dopuszcza się podzielenie trasy lub powtórzenie poszczególnych jej etapów, zamawiający potraktuje to jak dodatkową trasę, a sposób zapłaty będzie analogiczny jak w przypadku pozostałych tras, tj. dowóz i odwóz dziecka z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem)
Szacowana liczba dzieci
Adres zamieszkania
Adres placówki szkolnej
1
Siedlimowice
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
1
Imbramowice
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
1
Marcinowiczki
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
1
Tarnawa
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
1
Mrowiny
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego

ażany
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
1
Mikoszowa
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
6
Żarów
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
1
Bożanów
Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego
1
Wierzbna
Gimnazjum nr 2 w Świdnicy , ul. Ofiar Oświęcimskich 30
Kurs będzie odbywał się średnio 20 razy w każdym miesiącu, od poniedziałku do piątku.
3) Trasa nr 3: Łażany – Mrowiny - Żarów – Świdnica (Ośrodek Rehabilitacyjny, ul. Słobódzkiego 28, Zespół Szkół Budowlano-Elektrycznych w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 35-37 ) – Żarów - Mrowiny - Łażany - ok. 35 km
Szacowana liczba dzieci
Adres zamieszkania
Adres placówki szkolnej
1 dziecko na wózku inwalidzkim
Łażany
Ośrodek Rehabilitacyjny, Świdnica,
ul. Słobódzkiego 28
1+1 możliwy transport osoby na wózku inwalidzkim
Żarów
Ośrodek Rehabilitacyjny, Świdnica,
ul. Słobódzkiego 28
1
Mrowiny
Zespół Szkół Budowlano-Elektrycznych im. Jana III Sobieskiego w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 35-37
Kurs odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku, średnio 20 razy w miesiącu.
4) Trasa Nr 4: Żarów - Sulisławice – Świdnica - Nowe Siodło (Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nowe Siodło 73 A) - Świdnica - Sulisławice Żarów - ok. 110 km.
Szacowana liczba dzieci
Adres zamieszkania
Adres placówki szkolnej
1
Żarów
Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
Nowe Siodło 73 A
1
Sulisławice
Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
Nowe Siodło 73 A
1
Świdnica
Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
Nowe Siodło 73 A
Dzieci należy odwieźć z miejsca zamieszkania do ośrodka w poniedziałek i odebrać w piątek.
2. Zakres świadczonych usług obejmuje:
1) dokładne godziny dowozu oraz miejsce wyjazdu dzieci niepełnosprawnych do placówek oraz powrotu dziecka do domu, przewoźnik ustali z rodzicami/opiekunami i placówkami, w porozumieniu z Zamawiającym,
2) przewóz świadczony będzie zgodnie z planem zajęć poszczególnych dzieci, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni, których zostały zwieszone zajęcia decyzją organu prowadzącego, dni świątecznych oraz ferii świątecznych, w przypadku odpracowywania, zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie,
3) usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (z odpowiednią homologacją, a w przypadku jej braku opinią rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia; pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa; część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana, a w przypadku pojazdów przewożących dzieci niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich dodatkowo w pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampa; pojazdy powinny być wyprodukowane po 2009 roku.,
4) wózek inwalidzki z którego osoba niepełnosprawna zmuszona jest korzystać w trakcie podróży, musi być pewnie zamocowany do konstrukcji pojazdu i skierowany tyłem do kierunku jazdy. Wózki składane oraz inny sprzęt rehabilitacyjny z którego korzystają przewożone osoby muszą być dokładnie unieruchomione, by nie było możliwości przesuwania się tych sprzętów w trakcie ruchu pojazdu,
5) przewoźnik winien dysponować min. czterema pojazdami, z czego dwoma umożliwiającymi przewóz jednorazowo co najmniej trojga dzieci na wózkach inwalidzkich nieskładanych wraz rodzicami lub opiekunami,
6) zapewnienie w przypadku awarii pojazdu, transportu zastępczego spełniającego wymagania określone w SWZ, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci,
7) trasy mogą ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci (nowe dziecko, rezygnacja z dowozu), zmiany ośrodka/placówki oświatowej oraz miejsca zamieszkania dziecka,
8) przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom, z zastrzeżeniem, że z uwagi na schorzenie dziecka opiekę może pełnić rodzic/opiekun prawny,
9) opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
10) osoba pełniąca funkcję opiekuna winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów:
◦ posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego,
◦ posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjnoopiekuńczych,
◦ zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
11) do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności:
◦ opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do ośrodka/placówki/szkół,
◦ opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z ośrodka/placówki/szkół do miejsc zamieszkania,
◦ opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do ośrodka/placówki/szkół oraz z ośrodka/placówki/szkół do pojazdu samochodowego,
◦ zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu,
◦ utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędem w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów
◦ w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Urząd i przewoźnika,
12) dziecko powinno przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę,
13) przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów) a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika,
14) Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego),
15) Wykonawca w terminie do dnia 24 sierpnia danego roku, przedstawi do Urzędu Miejskiego w Żarowie celem zaakceptowania (referat Organizacyjny) szczegółowy rozkład jazdy wraz z uzgodnieniami dotyczącymi ewentualnego podzielnia bądź powtórzenia trasy lub jej etapów.
3. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany z największą starannością i w zakresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia. Zaznaczamy, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj. tzw. „pustych kilometrów".
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość powołania do Komisji Przetargowej biegłego rzeczoznawcę, uprawnionego do oceny przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
1) „Cena ofertowa brutto” – C;
2) „Termin płatności” – T; (termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni);
3) „Rok produkcji pojazdów” zgłoszonych do realizacji zamówienia – R
Punkty zostaną przydzielone dla wszystkich pojazdów zgodnie z rokiem produkcji widniejącym w dowodzie rejestracyjnym. Każdy z pojazdów otrzyma liczbę punktów zgodnie z tabelą jak niżej:
Rok produkcji pojazdu i
Liczba przyznanych punktów
2010
1pkt
2011
2pkt
2012
3pkt
2013
4pkt
2014
5pkt
2015
6pkt
2016
7pkt
2017
8pkt
2018
9pkt
2019
10pkt
2020 i nowsze
11pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 3 usługi w zakresie transportu drogowego (przewóz osób niepełnosprawnych) o wartości minimum 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z nich wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 3 usługi w zakresie transportu drogowego (przewóz osób niepełnosprawnych) o wartości minimum 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje :
- min. 4 pojazdami dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich (z odpowiednią homologacją, a w przypadku jej braku opinią rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem), wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, a w przypadku przewozu dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dodatkowo pasy bezpieczeństwa biodrowo–barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampa; pojazdy powinny być wyprodukowane po 2009 roku. Wykonawca wykaże, że dysponuje w tym taborze dwoma pojazdami umożliwiającymi przewóz jednorazowo co najmniej trojga dzieci na wózkach inwalidzkich nieskładanych wraz z rodzicami lub opiekunami.
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do obsługi pojazdu samochodowego oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji opiekuna wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (na 1 pojazd przypada 1 kierowca i 1 opiekun).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do obsługi pojazdu samochodowego oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji opiekuna wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (na 1 pojazd przypada 1 kierowca i 1 opiekun).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według załącznika nr 3 do SWZ.
d) wykaz narzędzi, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. d) tiret drugi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według załącznika nr 9 do SWZ;
e) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. d) tiret trzeci, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - według załącznika nr 10 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9. Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców;
4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy);
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy)
7) Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,  czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według załącznika nr 3 do SWZ.
d) wykaz narzędzi, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. d) tiret drugi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według załącznika nr 9 do SWZ;
e) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. d) tiret trzeci, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - według załącznika nr 10 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9. Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców;
4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy);
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy) szczegółowe wymagania określa SWZ oraz ustawa Prawo Zamówień Publicznychj
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a) zmiany terminu realizacji usługi, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, ogłoszonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej,
b) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy,
c) w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci (nowe dziecko, rezygnacja z dowozu), zmiany ośrodka/placówki oświatowej oraz miejsca zamieszkania dziecka, powodując tym samym zmianę trasy,
d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożeniaoferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18

-> pliki do pobrania

Podpisał: Marcin Wolfram
Dokument z dnia: 09.07.2021
Dokument oglądany razy: 16 286
Opublikował: Marcin Wolfram
Publikacja dnia: 09.07.2021, 14:43
Wydruk ze strony: bip.um.zarow.pl z dnia: 23.11.2024 13:35:12