Przetargi

Uruchamiam sytezator mowy...

Numer przetargu:O.271.1.2021
Opublikowane:07.07.2021, 13:59
Zakończenie:15.07.2021, 09:00
Rozstrzygnięcie:15.07.2021, 12:00 (trwale nierozstrzygnięty)
Podlega Ustawie:tak
Kontakt:Agata Piotrowska – Kierownik Referatu Rozwoju e-mail: przetargi(at)um.zarow.pl
Załączniki:
  1. Zmiany do SIWZ (08.07.2021, 10:27) - pobrań: 3 146
  2. Poprawione załączniki (archiwum ZIP) (08.07.2021, 10:28) - pobrań: 3 505
  3. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie (14.07.2021, 09:05) - pobrań: 3 286
  4. Informacja z otwarcia ofert (15.07.2021, 13:04) - pobrań: 3 160
  5. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (20.07.2021, 15:16) - pobrań: 3 162

Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2021 do 24.06.2022

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi - Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2021 do 24.06.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Żarów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 743067333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2021 do 24.06.2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b59ba3-df0e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107166/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07 13:26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002931/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2021 do 24.06.2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.um.zarow.pl/przetargi/cpsi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem htpps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Żarów ul. Zamkowa 2 58-2301 Żarów tel. 74 8580 591;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Żarowie jest Pan Piotr Chałaszczyk, kontakt: adres e-mail bezp.info@gmail.com*;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego O.271.1.2021 pn. Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2021 do 24.06.2022;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów (dowóz z miejsca zamieszkania do szkół i odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania) do placówek oświatowych na terenie gminy Żarów, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r. pn. Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2021 do 24.06.2022 zwane dalej „przedmiotem umowy” obejmujące dwie części pn.:
Część 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Żarowie (budynek przy ul. Ogrodowej 1, ul. 1 Maja 2, ul. Piastowska 10)
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
4. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany z największą starannością i w zakresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia.
5. Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni, w których zostały zawieszone zajęcia decyzją organu prowadzącego, dni świątecznych, ferii zimowych i letnich i dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego; przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem i planem zajęć w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu oraz w dniach przerwy świątecznej, w których uczniowie muszą mieć zapewnioną opiekę w szkole.
6. Wykonawca zobowiązany jest:
• świadczyć usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa, kodeksu drogowego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia i innymi zobowiązującymi przepisami,
• usługi mają być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do ich świadczenia,
• utrzymać w należytym porządku i czystości autobus i oznaczyć autobus na czas przewozów, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych,
• zapewnić w przypadku awarii pojazdu, transportu zastępczego spełniającego wymagania określone w SWZ, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu,
• zapewnić – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom; opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
• zapewnić wszystkim dzieciom przewożonym ze szkół podstawowych miejsca siedzące w autobusie, uczniowie oddziałów gimnazjalnych mogą być przewożeni autobusami z miejscami stojącymi (wskazanie w dowodzie rejestracyjnym pojazdu tych miejsc),
• zapewnić ubezpieczenie OC i NW dla wszystkich przewożonych uczniów,
• zapewnić w każdym autobusie sprawny system łączności zewnętrznej (dopuszcza się posiadanie telefonów komórkowych) umożliwiający kierowcy kontakt z przedstawicielem wykonawcy lub zamawiającego.
7. Zamawiający ma prawo do kontroli:
• wykonawcy pod względem wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, tj. kierowcy i opiekunów, zgodnie z pkt 6.7.
• osób realizujących osób pod względem posiadanych uprawnień/kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia;
• pojazdów realizujących zamówienie,
• stanu technicznego pojazdu, stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby oraz weryfikacji zatrudnienia osób wykonujących zamówienia na podstawie umowy o pracę (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego, Państwowa Inspekcja Pracy).
8. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika.
9. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych do 25 każdego miesiąca. Najpóźniej do 20 każdego miesiąca w roku szkolnym zostanie przekazane Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów.
• Miesięczne bilety zostaną wydane Dyrektorom szkół w terminie do 28 każdego miesiąca w roku szkolnym.
• Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno - wychowawczego może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu,
• Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie
zakupionych biletów miesięcznych.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanyc we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
1) „Cena ofertowa brutto” – C;
2) „Termin płatności” – T; (termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni);
3) „Rok produkcji pojazdów” zgłoszonych do realizacji zamówienia – R
Punkty zostaną przydzielone dla wszystkich pojazdów zgodnie z rokiem produkcji widniejącym w dowodzie rejestracyjnym. Każdy z pojazdów otrzyma liczbę punktów zgodnie z tabelą jak niżej:
Rok produkcji pojazdu
Liczba przyznanych punktów
2002
12
003
22
004
32
005
42
006
52
007
62
008
72
009
8
2010
92
011
10
2012
11
2013
12
2014
13
2015
14
2016
15
2017 i nowsze
16
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autobusów
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów (dowóz z miejsca zamieszkania do szkół i odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania) do placówek oświatowych na terenie gminy Żarów, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r. pn. Dowóz uczniów do szkół od 01.09.2021 do 24.06.2022 zwane dalej „przedmiotem umowy” obejmujące dwie części pn.:Część 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. UNICEF w Imbramowicach
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
4. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany z największą starannością i w zakresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia.
5. Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni, w których zostały zawieszone zajęcia decyzją organu prowadzącego, dni świątecznych, ferii zimowych i letnich i dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego; przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem i planem zajęć w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu oraz w dniach przerwy świątecznej, w których uczniowie muszą mieć zapewnioną opiekę w szkole.
6. Wykonawca zobowiązany jest:
• świadczyć usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa, kodeksu drogowego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia i innymi zobowiązującymi przepisami,
• usługi mają być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do ich świadczenia,
• utrzymać w należytym porządku i czystości autobus i oznaczyć autobus na czas przewozów, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych,
• zapewnić w przypadku awarii pojazdu, transportu zastępczego spełniającego wymagania określone w SWZ, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu,
• zapewnić – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom; opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
• zapewnić wszystkim dzieciom przewożonym ze szkół podstawowych miejsca siedzące w autobusie, uczniowie oddziałów gimnazjalnych mogą być przewożeni autobusami z miejscami stojącymi (wskazanie w dowodzie rejestracyjnym pojazdu tych miejsc),
• zapewnić ubezpieczenie OC i NW dla wszystkich przewożonych uczniów,
• zapewnić w każdym autobusie sprawny system łączności zewnętrznej (dopuszcza się posiadanie telefonów komórkowych) umożliwiający kierowcy kontakt z przedstawicielem wykonawcy lub zamawiającego.
7. Zamawiający ma prawo do kontroli:
• wykonawcy pod względem wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, tj. kierowcy i opiekunów, zgodnie z pkt 6.7.
• osób realizujących osób pod względem posiadanych uprawnień/kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia;
• pojazdów realizujących zamówienie,
• stanu technicznego pojazdu, stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby oraz weryfikacji zatrudnienia osób wykonujących zamówienia na podstawie umowy o pracę (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego, Państwowa Inspekcja Pracy).
8. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika.
9. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych do 25 każdego miesiąca. Najpóźniej do 20 każdego miesiąca w roku szkolnym zostanie przekazane Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów.
• Miesięczne bilety zostaną wydane Dyrektorom szkół w terminie do 28 każdego miesiąca w roku szkolnym.
• Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno - wychowawczego może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musizapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu,
• Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
1) „Cena ofertowa brutto” – C;
2) „Termin płatności” – T; (termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni);
3) „Rok produkcji pojazdów” zgłoszonych do realizacji zamówienia – R
Punkty zostaną przydzielone dla wszystkich pojazdów zgodnie z rokiem produkcji widniejącym w dowodzie rejestracyjnym. Każdy z pojazdów otrzyma liczbę punktów zgodnie z tabelą jak niżej:
Rok produkcji pojazdu
Liczba przyznanych punktów
2002
12
003
22
004
32
005
42
006
52
007
62
008
72
009
82
010
92
011
10
2012
11
2013
12
2014
13
2015
14
2016
15
2017 i nowsze
16
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autobusów
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 3 usługi w zakresie transportu drogowego o wartości minimum 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z nich wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 3 usługi w zakresie transportu drogowego o wartości minimum 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje :
- w przypadku wyboru części nr 1 - min. 3 autobusami przystosowanymi do przewozu osób (w tym co najmniej 50 miejsc siedzących) i 1 busem/autobusem przystosowanym do przewozu osób (w tym co najmniej 30 miejsc siedzących) dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym) wyprodukowanymi po roku 2001;
- w przypadku wyboru części nr 2 - min. 2 autobusami (w tym co najmniej 50 miejsc siedzących) i 1 busem/autobusem (w tym co najmniej 30 miejsc siedzących) przystosowanymi do przewozu osób dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym) wyprodukowanymi po roku 2001;
- w przypadku wyboru całości zamówienia - min. 4 autobusami z co najmniej 50 miejscami siedzącymi) i 1 busem/autobusem (w tym co najmniej 30 miejsc siedzących) przystosowanymi do przewozu osób, dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym) wyprodukowanymi po roku 2001.
Wszystkie autobusy muszą posiadać co najmniej dwoje drzwi otwieranych automatycznie i nie mogą być autobusami przegubowymi (członowymi).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do obsługi pojazdu samochodowego oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji opiekuna (na 1 pojazd przypada 1 kierowca i 1 opiekun).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według załącznika nr 3 do SWZ.
d) wykaz narzędzi, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. d) tiret drugi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według załącznika nr 9 do SWZ;
e) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. d) tiret trzeci, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - według załącznika nr 10 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zabezpieczenie wnosi służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w wysokości 1% ceny całkowitej podanej w ofercie.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Zamawiający nie wyraża zgody n wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 1090 2369 0000 0001 4749 3760.
7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno zostać wniesione w PLN.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie gwarancji powinno spełniać następujące wymagania: zabezpieczenie winno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wykonalne na terytorium rzeczypospolitej Polskiej.
9. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu projekt gwarancji, poręczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a) zmiany terminu realizacji usługi, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, ogłoszonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej,
b) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy,
c) w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci (nowe dziecko, rezygnacja z dowozu), zmiany ośrodka/placówki oświatowej oraz miejsca zamieszkania dziecka, powodując tym samym zmianę trasy,
d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-13

-> pliki do pobrania

Opublikował: Marcin Wolfram
Publikacja dnia: 07.07.2021
Dokument oglądany razy: 21 103
Podpisał: Marcin Wolfram
Dokument z dnia: 07.07.2021